+

ادای دین سانجی لیلا بانسالی به فیلم «سنگام»

سانجی لیلا بانسالی با همراهی عالیا بات ، رانبیر کاپور و ویکی کوشال «عشق و جنگ» را می‌سازد. و از سوی دیگر سریالی از او به نام «هیرامندی» در نتفلیکس بزودی پخش می‌شود. فیلم جدید عالیا بات کریسمس سال 2025 اکران خواهد شد. «عشق و جنگ» دومین همکاری بانسالی با عالیا بات است. بات برای بازی در «گانگوبای کاتیاوادی» برنده جایزه ملی بهترین بازیگر زن شد. بانسالی پیشتر همسر بات، رانبیر کاپور را در فیلم «ساوریا» در سال 2007 به سینما معرفی کرد. عالیا بات و رانبیر کاپور و ویکی کوشال هفته گذشته جوایز بازیگری فیلم فیر را کسب کردند.فیلم «گانگوبای کاتیاوادی» ساخته سانجی لیلا بانسالی نقطه عطفی در کارنامه بازیگری عالیا بات است. و او بخاطر بازی در این فیلم توانست جایزه ملی بهترین بازیگر زن را در شصت و نهمین دوره اهدای جوایز ملی بدست آورد. به گزارش دنیای تصویرآنلاین پس از همکاری موفقیت‌آمیز در «گانگوبای کاتیاوادی»، عالیا بات باری دیگر با سانجی لیلا بانسالی همکاری می‌کند. خبر این همکاری پیشتر منتشر شده بود. نام فیلم جدید آن‌ها «عشق و جنگ» است . این بار داستان مثلثی عشقی است و او باید مقابل همسرش رانبیر کاپور و ویکی کوشال مقابل دوربین سانجی برود.

براساس شنیده‌ها عالیا قرار است نقش یک خواننده جَز را در «عشق و جنگ» ایفا کند. که کاراکتر پیچیده‌ای است. عالیا بات برای بازی در نقش یک خواننده بسیار هیجان‌زده است چراکه پیشتر او در فیلم‌هایی مانند «بزرگراه» و «عروسی هامپتا شارما» آواز خوانده بود اما این بار علاوه بر آوازه‌خوانی کاراکتری بسیار پیچیده به لحاظ عاطفی را باید ایفا کند. از سوی دیگر «عشق و جنگ» داستانی جاودانی را با موضوع عشق، وفاداری، فداکاری و پیامدهای انتخابها در روابط را روایت می‌کند.

گفته می‌شود داستان در پسزمینه یک جنگ روایت خواهد شد و ادای دین سانجی لیلا بانسالی به فیلم «سنگام» ساخته راج کاپور خواهد بود.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید