+

عینک قرمز حامد بهداد با تگزاس 3 اکران می شود

مجوز اکران دو کمدی «عینک قرمز» به کارگردانی حسین مهکام و «تگزاس۳» به کارگردانی مسعود اطیابی صادر شد.  حسین مهکام که اسفندماه سال قبل, پس از دو سال فیلم «احمد به تنهایی» را راهی اکران آنلاین کرده بود، فیلم «عینک قرمز» را سال گذشته تولید کرد و به تازگی پروانه نمایش آن را دریافت کرده است. تصویربرداری فیلم سینمایی «عینک قرمز»‌ با نقش‌آٰفرینی حامد بهداد در سکوت خبری به پایان رسید.

 

«عینک قرمز»‌ عنوان فیلمی به کارگردانی حسین مهکام و تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته است که فیلمبرداری آن به تازگی در تهران به پایان رسیده است. حامد بهداد ایفاگر نقش اصلی این فیلم سینمایی است که هنوز خلاصه داستانی از آن منتشر نشده است. رضا ناجی، الناز حبیبی و هادی کاظمی هم از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

 

«تگزاس۳» نیز به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان پروانه نمایش دریافت کرده است تا فهرست کمدی‌های آماده اکران تکمیل‌تر شود. این فیلم هم در آذر ماه سال گذشته تولید خود را آغاز کرد و طبق شنیده‌ها قرار بود در اکران نوروزی قرار بگیرد که این اتفاق محقق نشد. «تگزاس۲» در اکران سال ۱۳۹۸ به پرده نقره‌ای رسید و توانست بیش از ۲۵ میلیارد تومان در گیشه سینمای ایران فروش داشت،‌ پیش از آن هم «تگزاس ۱» در سال ۱۳۹۷ اکران و بیش از ۱۴ میلیارد تومان فروش را تجربه کرد. پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ژاله صامتی و مهدی هاشمی بازیگران این فیلم اطیابی معرفی شده‌اند.

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید