+

همکاری گلشیفته فراهانی با کارگردان برنده نخل طلا

ژولیا دوکورنو، کارگردان برنده نخل طلا برای «تیتان» فیلم جدیدش به نام «آلفا» را با بازی طاهر رحیم و گلشیفته فراهانی می‌سازد. به گزارش دنیای تصویرآنلاین و به نقل از ورایتی کمپانی‌های فیلم نیشن و شارادز این فیلم را به خریداران در بازار فیلم کن عرضه خواهند کرد.

طاهر رحیم بازیگر برنده جایزه سزار در فیلم‌هایی مانند «پیام‌آور» و «گذشته» (اصغر فرهادی) بازی کرده است. بیانیه مشترک دو کمپانی درباره «آلفا» به شرح زیر است:«آلفا شخصی‌ترین و عمیق‌ترین فیلم ژولیا است که تاکنون ساخته شده است، و ما مشتاقانه منتظر تماشاگران جهانی هستیم که داستان را با همان هیجانی که ما کشف کردیم، کشف کنند. ما منتظر هستیم تا فیلم را در بازار کن بیاوریم و برای اولین بار با هم به فروش برسانیم و در این راه همکاری کنیم.»


دو کمپانی خط داستانی فیلم را منتشر نکردند و گفتند که ترجیح می‌دهند خط داستانی «آلفا» را منتشر نکنند. کمپانی فیلم نیشین، یک کمپانی آمریکایی است و کمپانی شارادز کمپانی فرانسوی است.

ژولیا دوکورنو، دومین زن فیلمساز در تاریخ جشنواره کن است که توانسته نخل طلا برنده شود. پس از او ژوستین تریه با «آناتومی یک سقوط» سال گذشته نخل طلا را ببرد و به سومین زن فیلمساز در تاریخ کن تبدیل شد که نخل طلا را گرفته است.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید